Főoldal





Vásárlói tájékoztató

 

  1. A Szolgáltató

    A www.perma.hu online áruházat a Hidro-Mobil Kft. üzemelteti /továbbiakban:

    Cégneve Hidro-Mobil Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
    Székhelye 7628 Pécs, Pécsváradi út 12/1.
    Cégjegyzéke    Cg:02-09-062557
    bejegyezve 1995. 03. 14-én a Baranya Megyei Bíróság mint Cégbíróság által
    Adószáma 11012490-2-02

    A Szolgáltató a jogszabályok szerint csomagküldő tevékenységet folytathat.

    A Szolgáltató online áruháza magyar nyelven készült, a megrendeléseket magyar nyelven fogadja. Külföldi állampolgárok, illetve vállalkozások csak megtekintési joggal rendelkeznek, megrendeléseket nem eszközölhetnek.

  2. Rendelni lehet:

    telefonon: 06-72/215-190
    interneten: http://www.perma.hu
    faxon: 06-72/510-726
    vagy írásban a következő címen: 7628 Pécs, Pécsváradi út 12/1.

    A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.
  3. Termékválasztás

    A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló rá tud kattintani a kiválasztott termékre, amelyet vásárlási szándéka esetén a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyez.

    A vásárlás végén aztán ebben a kosárban egy összeállítást talál a kiválasztott termékekről, a számla végösszegéről és a szállítási költségekről. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a végösszeget.
  4. A rendelés elküldése

    Ha elkészült a termékek kiválasztásával, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezt követően válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot.

    Rendelés előtt kérjük, olvassa el figyelmesen az "Általános Üzleti Szabályzatunkat" is, melyet a megrendelés elküldésével elfogad. A megrendelés elküldése és beérkezte után e-mailben igazoljuk vissza a megrendelést és tájékoztatjuk az áru várható megérkezési dátumáról.
  5. Árak

    Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t  tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget.

    Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról.

    A vevő ezt követően még egyszer megerősíti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

    Az árváltozás jogát fenntartjuk. Áraink az Euró éppen aktuális árfolyamához igazodnak.
  6. A rendelések feldolgozása

    A rendelések 24 órán belül kerülnek feldolgozásra.
  7. Visszaigazolás

    Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet a várható szállítási időpontról.

    Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
  8. Fizetési feltételek

    Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra,  személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
  9. Szállítás

    A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
  10. A szállítástól elállás

    Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.
  11. A termék visszaküldése

    A terméket csak eredeti, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotban vesszük vissza.
  12. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

    A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot 8 munkanapon belül elküldeni. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.

    Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincsen lehetőségünk.

    A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

    Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

    Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
  13. Tulajdonjogi kikötés

    A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az ”új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonos fizeti ki az ellenértéket.
  14. Jótállás

    Jogszabály által meghatározott esetekben a Hidro-Mobil Kft. a műszaki termékek mellé jótállási jegyet állít ki. Az ügyfél a jótállási jegyből eredő igényeit a jótállási jegyen feltüntetett feltételekkel érvényesítheti. A jótállási idő egy év.
  15. Jogszabályi háttér

    A Hidro-Mobil Kft. és az ügyfelek közötti jogviszonyra, továbbá az adott üzleti feltételekre a hatályos magyar jogszabályokat, így különösen a Polgári Törvénykönyv és a kapcsolódó jogszabályok rendelkezéseit kell alkalmazni.

    A vevő minőségi kifogása esetén a hatályos fogyasztóvédelmi jogszabályok, így különösen a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003.(VII.30.) GKM rendelet, valamint jótállásos termékek esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó, kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm.r. (amelynek 1.sz. melléklete tartalmazza a rendelet hatálya alá tartozó termékek körét), valamint a fogyasztóval kötött szerződésben tisztességtelennek minősülő feltételekről szóló 18/1999.(II.5.) Korm.r., a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi LXVII.Tv. rendelkezései irányadóak.

    A távollévők között kötött szerződésekre a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. Rendelet speciális rendelkezései irányadóak.
  16. Egyéb rendelkezések

    A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatók össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

    A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által megadott adatok valósak, illetve helytállóak-e.

    A felhasználó ezt az önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, további törli a felhasználó adatai a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

    A Szolgáltató magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének, továbbá  a Magyar Kereskedelmi és Iparkamarának az Etikai Kódexét, mely utóbbi letölthető itt.

    Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik, az info@perma.hu címen, valamint a Szolgáltató székhelyén működő ügyfélszolgálaton, a 72/215-190-es telefonszámon.

    Köszönjük, hogy elolvasta Tájékoztatónkat, kellemes böngészést, jó vásárlást kívánunk!

# # Termékválasztás